Överförmyndarens expeditionstider

Överförmyndare Västra Skaraborg är en gemensam orgnisation för kommunerna Essunga, Grästorp, Götene, Lidköping, Skara och Vara.

Handläggarna har telefontid tisdagar klockan 09:00-12:00, telefon 0510-77 00 00. Besök bokas under telefontiden eller via e-post kommun@lidkoping.se.

Handläggarna finns i Lidköpings kommuns stadshus, besöksadress Skaragatan 8, 531 88 Lidköping. Anmäl dig vid bokat besök i kontaktcenter som finns i stadshusets entré. Kontaktcenter kan även förmedla viss information och tillhandahålla blanketter.

Öppettider kontaktcenter Lidköping

Måndag-torsdag

Kl. 07:30-17:00

Kl. 07:30-16:00

För avvikande öppettider med mera se ytterligare information under Kontaktcenter på Lidköpings kommuns hemsida. Länk till annan webbplats.

Vill du läsa mer om överförmyndarverksamheten hittar du det under överförmyndare.